Masterclass

Agenda

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019


09:00 – 09:30 Registration & Coffee
09:30 – 11:00 The Εvolution Of Sales

Πώς δημιουργούμε σχέσεις εγγύτητας; Πως επηρεάζουμε τους πελάτες; Πώς γινόμαστε ενεργητικοί ακροατές; Πώς αξιοποιούμε κάθε σύγκρουση προς όφελός μας; Αυτό το workshop δεν ακολουθεί την συνηθισμένη προσέγγιση, που θέλει το προϊόν στο επίκεντρο, αλλά ενδυναμώνει τα στελέχη πωλήσεων μεταδίδοντας ισχυρές και αποτελεσματικές δεξιότητες. Είναι μια καινοτομική εκπαιδευτική μέθοδος, ειδικά σχεδιασμένη για να εμπνεύσει τα ηγετικά στελέχη και τις ομάδες πωλήσεων

  • Τερέζα Βενετσάνου, Director of Training and Business Development, IMPACT
11:00 – 11:30 Networking Break
11:30 – 13:00 “Sell me this pen: Πρακτικές για καλύτερες πωλήσεις με τα κατάλληλα εργαλεία”

Πρακτικές για καλύτερες πωλήσεις με τα κατάλληλα εργαλεία. Ανάλογα με το χώρο πωλήσεων στον οποίο ανήκει ο καθένας, υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι που βελτιώνουν μια πώληση. Το workshop περιλαμβάνει παραδείγματα εξερεύνησης των πωλήσεων για το online περιβάλλον και μπορεί μία πώληση είτε b2b είτε b2c να επιτευχθεί σε αυτό.

  • Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEO, SOCIALAB
13:00 – 13:30 Networking Break
13:30 – 15:00 “STORYTELLING IN SALES: Make your hero!”

Το Storytelling δεν είναι κάτι καινούριο. Το δύσκολο είναι να ξέρουμε ποια ιστορία θα πούμε και ποιος είναι ο ήρωας αυτής της ιστορίας.
Σε αυτό το βιωματικό workshop -στα πλαίσια του SALES IN ACTION- θα μάθουμε τις βασικές αρχές του storytelling, πως χτίζουμε μια ιστορία και πως επιλέγουμε τον ήρωά της. Και θα κατασκευάσουμε τις δικές μας ιστορίες στην πράξη.
Με το Storytelling μπορείτε να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με τον πελάτη σας και να ενισχύσετε το αποτύπωμα της πώλησης και τoυ brand πάνω στον πελάτη.

  • Κατερίνα Παπανικολάου, Senior Business Consultant, Optimal HR Group
15:00 – 15:30 Networking Break
15:30 – 17:00 Η Ολιστική Εμπειρία του Πελάτη μέσα από τα διαφορά σημεία επικοινωνίας του με την εταιρία είναι οι Νέες Πωλήσεις

Η παραδοσιακή επιθετική πώληση ανήκει στο παρελθόν. Στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε η επιθετική πώληση δεν είναι πλέον αποδοτική και επιπλέον είναι πολύ ακριβή.
Η εξυπηρέτηση του πελάτη και η θετική εμπειρία που αποκομίζει κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με οποιοδήποτε εκπρόσωπο και τμήμα της εταιρίας είναι o νέος τρόπος πώλησης με πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.

  • Νέος πελάτης
  • Ανανέωση/αναβάθμιση υπηρεσιών και προϊόντων
  • Ανάπτυξη υφιστάμενων πελατών με πρόσθετες υπηρεσίες / προϊόντα
  • Παράπονα / Βλάβες
  • Διακράτηση πελατών
  • Εξυπηρέτηση και πληροφορίες γύρω από τις υπηρεσίες, προϊόντα, χρεώσεις
  • Έρευνες ικανοποίησης κ.λπ.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να δώσουν ευκαιρίες πώλησης με διάφορους τρόπους, εργαλεία και τεχνικές.
Θα δοθούν σχετικά παραδείγματα και ακόμα και θα υπάρξει και κάποια δια δραστική, πρακτική δραστηριότητα καθώς και χρόνος για συζήτηση

  • Μανόλης Φαλκονάκης, Project Supervisior, Digicall
Ολοκλήρωση Masterclass

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, Τ.: 210 661 7777 (εσωτ. 129), Ε: [email protected]
 
Γενικές Πληροφορίες
Λευτέρης Κιοσές, Τ: 212 1019954, Ε: [email protected]

Boussias Communications

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com