13:30-14:00 |
Pre-Event Virtual Networking & Live Expo |
14:00-14:15 |
Εισαγωγή στο συνέδριο
- Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
- Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ
|
14:15-15:55 |
Meta-Consumer – Αλλαγές στις καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες
- Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων
- “Η Νέα Κανονικότητα είναι Μύθος? Συνεχείς Κρίσεις, Απώλεια Ευκαιριών Ανάπτυξης, Social Purpose Μαρκών/Εταιριών, Human Experience”, Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος, MRB
- “Doing Busines ai Usual. Disruption, Inspiration and the Road Ahead”, Στέφανος Καράγκος, Ιδρυτής και CEO, Xplain
- “Decoding Consumers In 15 Minutes – A holistic approach and why you need it”, Σταμάτης Κάντζας, Founder & Chief Brand Officer, Braincandy
- “Τα κίνητρα αγοράς των τεσσάρων φυλών αγοραστών σούπερ μάρκετ και αξιολόγηση των διαφορετικών αλυσίδων”, Βαγγέλης Σκούρας, Founder, Long Lust
|
15:55-16:15 |
Meta-Break for digital networking |
16:15-17:15 |
Meta- e- and Quick- Commerce
- “How meta-shoppers drive change in eGrocery”, Κέλλυ Πετροπούλου, Retail Offering Manager, Convert Group
- Χάρης Τάκας, Marketing Director, E-Food
- Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Νew Digital Business Development, E-Commerece & Consumer IOT Σ&Κ, Βοx
|
17:15-18:00 |
Discussion Panel: Meta-Strategy for 2030
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ
- Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Δ. Μασούτης
- Ζέτα Χειμωνίδου, VP Marketing Strategy, AB Bασιλόπουλος
- Χρήστος Τσεντεμεΐδης, Γενικός Διευθυντής, Ορίζοντες
- Βαγγέλης Κυπριώτης, CCO, Septona
|