History

Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.

2021

Συνέδριο ΙΕΛΚΑ

Download Presentations
2020

11ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ
Download Presentations
2019

10ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ

Νέα καινοτόμα προϊόντα για τις αναδυόμενες καταναλωτικές συνήθειες και το παγκόσμιο οικοσύστημα

Με πολυάριθμη και ουσιαστική συμμετοχή στελεχών του κλάδου των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτικών επιχειρήσεων (άνω των 250 συνέδρων), πραγματοποιήθηκε στις 10 Οκτωβρίου το 10ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ. Τόσο το περιεχόμενο των εισηγήσεων όσο και οι ερωτήσεις του κοινού απέδειξαν πως η προαγωγή της καινοτομίας σε όλα τα πεδία, η επένδυση στην τεχνολογία και η συνεχής προσαρμογή στις νέες τάσεις που αφορούν τη διατροφή, το περιβάλλον, αλλά και την αγοραστική εμπειρία συνολικά, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την πρόοδο των επιχειρήσεων του κλάδου και τη διασφάλιση της παρουσίας τους στο μέλλον.

Download Presentations
2018

8o Συνέδριο ΙΕΛΚΑ

Ολιστική Ανάλυση της Αναδυόμενης Αγοραστικής Συμπεριφοράς των Ελλήνων

Οι αξίες, οι ανάγκες και η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ και θα συνεχίσουν να αλλάζουν τα αμέσως επόμενα χρόνια, με αυξανόμενο ρυθμό. Οι αλλαγές αυτές, που αλληλεπιδρούν με τις εξελίξεις στο πεδίο της οικονομίας, της δημογραφικής εικόνας της χώρας, της ψυχολογίας του καταναλωτικού κοινού και της τεχνολογίας, αποτελούν βασικό στοιχείο για τη λήψη αποφάσεων στρατηγικής σημασίας εκ μέρους των επιχειρήσεων.

Download Presentations
2017

6ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ

Business & Web Analytics στο Σύγχρονο Λιανεμπόριο FMCG

Υψηλή προτεραιότητα τα έργα business & web analytics για τον κλάδο
Τη στροφή στα θεματικά συνέδρια σηματοδότησε η διοργάνωση του 6ου Συνέδριου ΙΕΛΚΑ με τον τίτλο «Business & Web Analytics στο σύγχρονο λιανεμπόριο FMCG». Την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017 στο Αμφιθέατρο του OteAcdemy, αναπτύχθηκε ουσιαστικός διάλογος για την πολυπλοκότητα που προσθέτει η ψηφιακή εποχή στο ήδη απαιτητικό έργο της συλλογής δεδομένων και αξιοποίησής τους από τις επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και FMCG. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση των ιδιαίτερα κατατοπιστικών αποτελεσμάτων της σχετικής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Download Presentations