Presentations

8o Συνέδριο ΙΕΛΚΑ


“Millennials, οι Shoppers της Επόμενης Δεκαετίας”

Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2541 KB)

“Διατροφικές συνήθειες: Ισχύει το όσο πέρσι και καλύτερα;”

Δρ. Κωνσταντίνος Φασσέας, Καθηγητής, Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1726 KB)

“Διατροφή και Συμπληρώματα Διατροφής: Καταναλωτικές και Αγοραστικές Τάσεις”

Δέσποινα Κατσώχη, Ογκολόγος, Ακτινοθεραπευτής, Πρόεδρος, «ΑΚΟΣ»

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2904 KB)

“1€=1€;… ή μήπως όχι πάντα; Τι αποκαλύπτει τη ματαιότητα στην ισοτιμία, συγκρίνοντας την ανθρώπινη συμπεριφορά σε 3 διαφορετικά dealing rooms: Supermarket, on-the-go, online shopping”

Σόφη Πρωτονοταρίου, Chief Executive Officer, truberries

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2089 KB)

“What’s Next for Retailing”

Marek Kempka, Consumer & Shopper Regional Director, Western Europe, Nielsen

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1643 KB)

“Online Shopper 2.0: Οι τάσεις στο online λιανεμπόριο μέσα από τα πραγματικά δεδομένα του eRetail Audit για το 2018”

Έλενα Χαΐλαζοπούλου, επικεφαλής eRetail Audit, Convert Group

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1224 KB)

“Understand consumer behavior to strategize CX”

Ηλίας Ζώτος, Business Applications Services Manager, SingularLogic

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1734 KB)

“Social analytics for intelligent consumer insights”

Άννα Κασιμάτη, Co-founder & Managing Director, isMOOD Data Technology

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 615 KB)

“Technology and data to address the modern consumer”

Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Branding and Creative Agencies Domestic Business, Google

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3470 KB)

“Traditional Trade Channel: Insights into actions”

Φάνης Κουτουβέλης, Founder & Chairman, Intale

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6609 KB)

“Δεδομένα shopper: συνθετική αξιοποίηση για εύστοχη εμπορική πολιτική”

Στέφανος Κομνηνός, Executive Partner, Exceed Consulting

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3670 KB)